Hrdinou ročníku 1926 se stala paní Eliška Junková. Překonala všechny rekordy trati stavené do té doby časem 2:29,6. Při tom překonala výborné závodníky, jako byl její manžel Čeněk Junek na stejném voze Bugatti 35, nebo Hugo Urban-Emmrich s vozem Talbot, Fritz von Zsolnay na voze Austro–Daimler. Stejného absolutního úspěchu dosáhla i 9. května 1926 při závodě Zbraslav–Jíloviště

Hrdinou ročníku 1926 se stala paní Eliška Junková. Překonala všechny rekordy trati stavené do té doby časem 2:29,6. Při tom překonala výborné závodníky, jako byl její manžel Čeněk Junek na stejném voze Bugatti 35, nebo Hugo Urban-Emmrich s vozem Talbot, Fritz von Zsolnay na voze Austro–Daimler. Stejného absolutního úspěchu dosáhla i 9. května 1926 při závodě Zbraslav–Jíloviště
Hrdinou ročníku 1926 se stala paní Eliška Junková. Překonala všechny rekordy trati stavené do té doby časem 2:29,6. Při tom překonala výborné závodníky, jako byl její manžel Čeněk Junek na stejném voze Bugatti 35, nebo Hugo Urban-Emmrich s vozem Talbot, Fritz von Zsolnay na voze Austro–Daimler.
Stejného absolutního úspěchu dosáhla i 9. května 1926 při závodě Zbraslav–Jíloviště

V roce 1926 pánové štábní kapitán Vladimír Kučka na Brough Superior (nahoře) a Bohumil Turek na motocyklu Walter (dole) v mrtvém závodě časem 2:26 překonali nejlepší časy všech motocyklů a získali tím společně peněžitou odměnu Kč 4000. Závod se jel 6. června a počasí nebylo nejlepší, tréninky probíhaly 2.–6. června. Dobové informace hovoří o bezvadném stavu silnice. Pořadatelé byli vybaveni pouze červenými vlajkami. Kývání vlajkou znamenalo bezpodmínečně stůj. Jiných signálů nebylo

V roce 1926 pánové štábní kapitán Vladimír Kučka na Brough Superior (nahoře) a Bohumil Turek na motocyklu Walter (dole) v mrtvém závodě časem 2:26 překonali nejlepší časy všech motocyklů a získali tím společně peněžitou odměnu Kč 4000. Závod se jel 6. června a počasí nebylo nejlepší, tréninky probíhaly 2.–6. června. Dobové informace hovoří o bezvadném stavu silnice. Pořadatelé byli vybaveni pouze červenými vlajkami. Kývání vlajkou znamenalo bezpodmínečně stůj. Jiných signálů nebylo
<em data-lazy-srcset=V roce 2016 si odbyl premiéru automobil Disk vyrobený v brněnské Zbrojovce. Do jeho rekonstrukce se pustil Karel Jaroš. Lehký vůz pohání čtyřválcový dvoudobý motor a přenos síly je přes frikční (třecí) převod. Se stejným automobilem jezdil i dědeček Karla Jaroše, který pracoval v automobilním oddělení brněnské Zbrojovky“ data-id=“1097″ width=“400″ height=“153″>

V roce 2016 si odbyl premiéru automobil Disk vyrobený v brněnské Zbrojovce. Do jeho rekonstrukce se pustil Karel Jaroš. Lehký vůz pohání čtyřválcový dvoudobý motor a přenos síly je přes frikční (třecí) převod. Se stejným automobilem jezdil i dědeček Karla Jaroše, který pracoval v automobilním oddělení brněnské Zbrojovky

Jízda do vrchu a výstava historických vozidel

4. května 1924 První ročník závodu, 54 závodníků, 30 000 diváků. Špatné počasí při tréninku i závodu.

10. května 1925 Druhého mezinárodního ročníku se zúčastnilo 72 posádek. Silnice byla vysokým nákladem upravena a rozšířena. Přes trvalý déšť překonáno několik rekordů.

6. června 1926 79 účastníků, nepříznivé počasí, ale bezvadný stav silnice umožnil výborné výsledky. Paní Eliška Junková s automobilem Bugatti překonala všechny rekordy a vyhrála absolutně. Pánové kapitán Kučka na brough-superioru a Turek na walteru vyhráli v mrtvém závodě.

5. června 1927 79 účastníků, nepříznivé počasí dostalo svůj název „Soběšické“. Překonáno 6 rekordů, opět vítězí paní Eliška Junková s automobilem Bugatti.

13. května 1928 Z 65 přihlášených startovalo 45 a dojelo k cíli 40 závodníků. Jako obvykle za deště. Přesto bylo zlepšeno 6 rekordů. Vítězí pražský závodník Miloš Bondy na bugatti, v motocyklech Hugo Tichý na terrotu.

23. června 1929 Poslední ročník. Poprvé bez deště. Deset rekordů bylo překonáno. V automobilech vítězí Miloš Bondy na bugatti, nejrychlejším motocyklistou je Liška na premieru.

28. září 1930 Na tradici závodů Brno–Soběšice navazuje ČAMS závodem na Masarykově okruhu.

od roku 1974 Vzpomínková akce je pořádána Veteran Automoto Clubem Brno.

Jedním ze spolupořadatelů je i Centrum Kociánka, které poskytne pro tuto jízdu svůj areál. Veteran Automoto Club Brno spolupracuje s tímto ústavem pro postižené děti již mnoho let, např. dvakrát v roce organizuje pro děti odpoledne s historickými stroji.
Významným spolupořadatelem je i Technické muzeum v Brně, které se podílí na více akcích veterán klubu.
Akce se tradičně koná pod záštitou primátora (primátorky) statutárního města Brna a starostů dotčených městských částí Královo Pole a Brno-sever a hejtmana Jihomoravského kraje.